BroodNodig. promofilm.
In deze korte film laten we zien hoe een Rotterdams initiatief oud brood omzet in nieuwe energie. Wat begon als een lokaal experiment, groeide uit tot een inspirerend voorbeeld van circulaire innovatie. De video brengt het probleem én de oplossing helder in beeld, en hielp BroodNodig in één klap landelijke bekendheid te geven omdat de video viral ging.
Concept.
We kozen voor een frisse, toegankelijke stijl die het verhaal snel en overtuigend vertelt. Startend vanuit een prikkelende vraag combineerden we straatinterviews met sterke beeldmetaforen, zodat het onderwerp meteen tot leven komt. Een creatieve vertelling die kijkers nieuwsgierig maakt en inspireert. Zo werd deze impactvideo niet alleen informatief, maar ook deel van de oplossing.
Concept.
We kozen voor een frisse, toegankelijke stijl die het verhaal snel en overtuigend vertelt. Startend vanuit een prikkelende vraag combineerden we straatinterviews met sterke beeldmetaforen, zodat het onderwerp meteen tot leven komt. Een creatieve vertelling die kijkers nieuwsgierig maakt en inspireert. Zo werd deze impactvideo niet alleen informatief, maar ook deel van de oplossing.
Opdrachtgever: Stichting BroodNodig.
.
Film.
Filmstills.









